Långlopp/Skidorientering/Draghund

Denna vinter kommer bli av lite allt i allo :) Ingen riktig fokus på en grej utan jag kommer köra på det som jag vill göra just för dagen. Ett bra eller dåligt sätt? Vem vet..

Tror jag har mitt tävlings-program inplanterat i huvudet men som sagt i förra inlägget så är det mycket som krockar tyvärr och då måste det väljas. Kommer bl.a. att välja lite skidorientering nu närmast bara för att få lite ordentlig kart-träning innan lite större tävling tar vid.

Sedan ska jag nu kika upp lite draghunds-tävlingar eftersom mitt gröna kort är starkt på gång nu :) Puma är iaf väldigt drag-villig på barmark och är superduktig att köra om andra hundar. Nu får vi hoppas att detta gäller ALLA hundar och att det går lika bra på skidorna nästa gång :) Mer tävlingar som kommer att krocka alltså!

Mer fokus nästa vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0