Fiske hemma i Håsjö 2010

Sommaren 2010 blev det i alla fall lite fiske. Vi drog ut båten i sjön hemma i min by Håsjö, en fin liten by i sydöst Jämtland.

I denna by har jag växt upp, jag har tränat med pappa och mina syskon och ibland även med kusinerna. 
Man har lekt med allt ifrån bollar till att ha oxarna i koppel för att gå en promenad.
Pappa min var riktigt duktig att köra upp skidspår så jag och systrarna hade något att träna och åka skidor på. Det började med en SkiiCross bana som var lite kortare, ca 80-90 meter som varav innehöll en orjeltramp bl.a. Denna bana blev längre och längre med åren. Men det såklart för att träna för vad som komma skall på tävlingarna som även dom blev längre med åren.

Bjuder på en del bilder nedan från förra sommarens fiske :)


                          
   
   
  
 

/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0