O-Ringen Örebro 2010



År 2010 var mitt första år som jag sprang gamla "Vasaloppsklassen" som nu bytt namn till Challenge. Man springer ändra dam 5 km eller 10 km, eller herr 5 km eller 10 km. Självklart valde jag 10 km klassen, vilket innebär att man springer minst 10 km varje dag i fem dagar. Orienteringen skall vara av det enklare slag i denna klass och det är konditionen som skall avgöra. Både jag och Andreas sprang denna klass och efter en vecka i Örebro så fick vi med oss hem ett antal etappsegrar och en total andra plats för oss båda. 











/ Therese

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Therese!



Roligt och inspirerande för en glad motionär som mig att följa både dig och Andreas :)

Det vore skoj om ni arrangerar ett läger för motionärer!



Lycka till på Tjurruset!



Glada hälsningar~¤~Ida

2011-10-07 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0