Mer utav sommaren 2010

Paddling har det blivit en del gånger. Jag och Andreas var ute och paddlade en bra sväng en lite kylig dag i sommras. Jag höjde mig något snäpp i kajak-rank sen senast.
Dagen innan slog vi vad, jag skulle testa och paddla lite grann med Andreas multisport-kajak. Jag skulle få putta i Andreas i vattnet om jag klarade mig och han skulle såklart få nöjet att se mig ramla i ifall jag inte klarade mig.
Det var inte helt det enklaste vill jag lova. Men vissa bitar gick det helt ok. När jag närmade mig bryggan igen efter svängen jag körde så började Andreas dra sig därifrån för han visste vad som komma skall. Men vad händer när jag ska kliva ur... Vänder mig mot bryggan och kajaken vänder åt motsatt håll och jag åker i vattet med slow motion. Vips så vart det första doppet för året och i Indalsälven.


/ Therese


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0